Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Oliveda?
Als uw vraag niet wordt weergegeven in de onderstaande lijst, kunt u ons een bericht sturen via [email protected] en we zullen zo snel mogelijk reageren.

Waar verzendt oliveda.nl naartoe?
Wij verzenden naar Nederland, België en Luxemburg. De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van het bedrag van uw bestelling.

Hoe koop ik een product?
Producten kopen op de Oliveda website is eenvoudig. Winkel door onze producten te bekijken. Klik op een productnaam of afbeelding om naar de afzonderlijke productpagina te gaan. Voer de gewenste hoeveelheid in en klik op 'in winkelwagen’. Van daaruit wordt u door het betalingsproces geleid.

Hoe weet ik of Oliveda mijn bestelling heeft ontvangen?
U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw bestelling met succes is verwerkt. U ontvangt ook een e-mailmelding om u te laten weten wanneer uw bestelling is verzonden. Als u dit niet binnen 48 uur ontvangt, controleer dan of het niet naar uw map met ongewenste e-mails is gegaan en stuur ons een e-mail via [email protected]

Hoe veel bedragen de verzendkosten?
Bestellingen vanaf €35,- worden gratis verzonden naar Nederland, België en Luxemburg. Voor bestellingen onder €35,- worden €4,95 verzendkosten berekend.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?
We maken gebruik van Mollie om gemakkelijke en veilige betaling te garanderen. Hierdoor kunnen wij alle meest gebruikte betaalmethodes in Nederland, België en Luxemburg aanbieden; namelijk iDEAL, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, Bancontact/Mister Cash, Belfius, Paypall en bankoverschrijving.

Hoe weet ik welke Oliveda producten voor mij geschikt zijn?
Er is een uitgebreide beschrijving van de ingrediënten, eigenschappen, en gebruiksaanwijzing op elk product pagina. Als u alsnog een vraag heeft over een product kunt u deze sturen naar [email protected].

Zijn Oliveda producten op dieren getest?
Geen van onze ingrediënten en producten zijn getest op een dier.

Kan ik een product retour sturen?
Alle aankopen zijn definitief ten tijde van de opheffingsuitverkoop. Bestellingen kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden.

Wordt mijn persoonlijke informatie prive gehouden?
Ja. Organic Products B.V. respecteert uw privacy. De informatie die door u wordt verstrekt via de website wordt uitsluitend gebruikt om je bestelling te verwerken en u te informeren over Organic Products B.V. en haar producten. De door u verstrekte persoonsgegevens worden zonder uw toestemming niet gebruikt voor commerciële doeleinden. U hebt te allen tijde recht op inzage en correctie van uw persoonsgegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op de knop 'account' in het hoofdmenu, daar klikt u op 'wachtwoord vergeten' onder het aanmeld vak en volgt u de aanwijzingen.

Met wie kan ik contact opnemen voor PR en Marketing vragen?
Voor deze vragen kunt u contact opnemen met [email protected].

Waar kan ik jullie op social media vinden?
Oliveda is actief op Instagram en Facebook.

Kan ik retailer worden van Oliveda?
Om retailer te worden kunt u contact opnemen met [email protected].

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »