Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Oliveda?
Als uw vraag niet wordt weergegeven in de onderstaande lijst, kunt u ons een bericht sturen via info@oliveda.nl en we zullen zo snel mogelijk reageren.

Waar verzendt oliveda.nl naartoe?
Wij verzenden naar Nederland, België en Luxemburg. De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van het bedrag van uw bestelling.

Hoe koop ik een product?
Producten kopen op de Oliveda website is eenvoudig. Winkel door onze producten te bekijken. Klik op een productnaam of afbeelding om naar de afzonderlijke productpagina te gaan. Voer de gewenste hoeveelheid in en klik op 'in winkelwagen’. Van daaruit wordt u door het betalingsproces geleid.

Hoe weet ik of Oliveda mijn bestelling heeft ontvangen?
U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw bestelling met succes is verwerkt. U ontvangt ook een e-mailmelding om u te laten weten wanneer uw bestelling is verzonden. Als u dit niet binnen 48 uur ontvangt, controleer dan of het niet naar uw map met ongewenste e-mails is gegaan en stuur ons een e-mail via info@oliveda.nl

Hoe veel bedragen de verzendkosten?
Bestellingen vanaf €35,- worden gratis verzonden naar Nederland, België en Luxemburg. Voor bestellingen onder €35,- worden €4,95 verzendkosten berekend.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?
We maken gebruik van Mollie om gemakkelijke en veilige betaling te garanderen. Hierdoor kunnen wij alle meest gebruikte betaalmethodes in Nederland, België en Luxemburg aanbieden; namelijk iDEAL, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, Bancontact/Mister Cash, Belfius, Paypall en bankoverschrijving.

Hoe weet ik welke Oliveda producten voor mij geschikt zijn?
Er is een uitgebreide beschrijving van de ingrediënten, eigenschappen, en gebruiksaanwijzing op elk product pagina. Als u alsnog een vraag heeft over een product kunt u deze sturen naar info@oliveda.nl.

Zijn Oliveda producten op dieren getest?
Geen van onze ingrediënten en producten zijn getest op een dier.

Kan ik een product retour sturen?
U mag uw Oliveda product tot 14 dagen na ontvangst ongeopend, in verzegelde verpakking terugsturen. De gehele kosten van aanschaf worden dan teruggestort. De verzendkosten voor terugsturen worden niet gerestitueerd. Gelieve contact op te nemen met de klantenservice via info@oliveda.nl alvorens een item terug te sturen.

Wordt mijn persoonlijke informatie prive gehouden?
Ja. Organic Products B.V. respecteert uw privacy. De informatie die door u wordt verstrekt via de website wordt uitsluitend gebruikt om je bestelling te verwerken en u te informeren over Organic Products B.V. en haar producten. De door u verstrekte persoonsgegevens worden zonder uw toestemming niet gebruikt voor commerciële doeleinden. U hebt te allen tijde recht op inzage en correctie van uw persoonsgegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op de knop 'account' in het hoofdmenu, daar klikt u op 'wachtwoord vergeten' onder het aanmeld vak en volgt u de aanwijzingen.

Met wie kan ik contact opnemen voor PR en Marketing vragen?
Voor deze vragen kunt u contact opnemen met info@oliveda.nl.

Waar kan ik jullie op social media vinden?
Oliveda is actief op Instagram en Facebook.

Kan ik retailer worden van Oliveda?
Om retailer te worden kunt u contact opnemen met info@organicproducts.nl.

Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.